Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Moos is bezig zijn handjes te ontdekken



Super leuk om te zien, Moos is steeds meer bezig met zijn handjes. Nou moet je niet letten op mijn stem! haha... zo een blije dolle mama met een te blije stem! Tja.... het gaat dus echt vanzelf. 
Want als je kleine weer iets nieuws doet, ben je gewoon weer blij! Want hij ontwikkelt zich en dat is dus een teken van dat het goed met hem gaat? Denk dat daar de theorie achter zit van het blije dolle stemmetje? En complimentjes geven, word hij weer gestimuleerd! Goed, ik heb mij wel weer recht gepraat toch? 

Moos is steeds meer naar zijn handjes aan het kijken. Hij is op ontdekkingen tocht! En ik had gelezen in het Oei ik groei boek, hoe je dat kan stimuleren. Door te helpen met speeltjes aan te geven. Echt een aanrader trouwens dat boek. Want elke keer als je denkt wat is die kleine anders? Dan lees ik in het 'oei ik groei' boek meestal weer terug, dat hij een sprongetjes maakt bv. Zo word je niet onzeker en begrijp je meer zijn hangerigheid of huilbuien. En kun je daar weer beter mee om gaan. Want ook ik kan eerlijk zeggen dat het soms best frustrerend is, als je hele dag bezig bent met je kleine rustig te houden. Natuurlijk hoort het er allemaal bij, en alles voor je kleine. Op naar het volgende sprongetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.