Pagina's

zondag 10 juli 2016

De strijd op de commode met een baby van 8 maanden.


Dat moment op de commode, wordt gevaarlijk met Moos. Hij wilt niet meer stil liggen, de strijd is dan nu begonnen! Heel soms wil ik even een paar maanden terug in de tijd. Dat hij heel lief stil ligt en nog niet door heeft wat er allemaal gebeurd. Ik begin het bijna eng te vinden, om hem te verschonen of om te kleden op de commode. Hij draait zich gelijk om naar zijn buik en pakt dan heel snel met beiden handjes de rand vast en trekt zich met zijn hoofd over de commode. Als ik zijn luier weg wil gooien of ik moet wat uit de lade pakken. Moet ik hem met één hand goed bij zijn beentje vast pakken. Hallo.. ! 'Zie je dan niet dat je heel veel pijn krijgt als je er vanaf valt!?' 

Ik weet nog heel goed dat mijn vriendin het hierover had. Haar dochter is precies een half jaar ouder dan Moos. En ik was leuk aan het vertellen dat Moos het allemaal wel prima vond op de commode. Wacht maar, vertelde zij toen... Haha..

Wat ik niet aanraad, is een plank boven de commode op te hangen. Echt, enthousiast je kleine van de commode tillen gaat lastig. Kans dat je kleine zijn hoofd stoot, is groot. Het is mij een keer gebeurd, ik dacht dat ik Moos mishandeld had. Wat voelde ik mij schuldig zeg en ontzettend stom. Moos gaf eigenlijk geen kick, hij keek wel een beetje zielig. Ook als ze groter worden en willen staan is het niet handig.



 
Heb je niet een heel grote commode, plaats dan de spulletjes op een andere plek. Hier boven heb ik een kleine collage gemaakt, met leuke opberg ideeën die je aan de muur kan hangen. Ik heb deze leuke opberg manieren gevonden op de site; 'Gras onder je voeten'Mijn ervaring nu, is dat alles zonder pardon eraf word geschopt. Een keertje denk je van 'ACH' maar de tweede en de derde keer denk je 'GRRR'. Commode lol, noem ik het maar! Ik moet dus aan de slag, om onze commode plekje comfortabel te maken voor mama&moos. Natuurlijk ga ik hier een mooie blogpost van maken. Ik zou zeggen; 'Stay Tuned'!
BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.