Pagina's

donderdag 7 januari 2016

20 weken Echo



20 weken echo, super spannend! 
Is het een jongen of een meisje..?? 
Ik kwam er al gouw zelf achter tijdens de echo, doordat ik iets zag bungelen! Zag ik dat nou goed..?! Het is een jongen, super leuk! Ik had al een soort voor gevoel dat het een jongen zal zijn dus was niet heel verrast. Ik kan niet wachten om stoere dingen met hem te gaan doen.

Helaas was de echo niet heel leuk vanwege dat zijn bovenbenen te kort waren. Tijdens het onderzoek heeft ze zijn bovenbeentje wel 5 keer overnieuw gemeten en ging continue weer kijken naar het hartje. Ik kreeg er helemaal de kriebels van maar hield mij rustig. 
Ik ging gelijk alles in mijn hoofd halen; zou het syndroom van down of andere afwijkingen zijn? Er werd geen uitspraken gedaan over hun onzekerheden,malleen feiten zoals dat de metingen afweken. Daarom werd ik door verwezen naar een academische ziekenhuis het AMC.

Eenmaal in het ziekenhuis werd ik een beetje gespannen en emotioneel. Het zou toch niet he, waarom nou bij mij, het kan toch niet, komt niks voor in de familie....?? Die vragen kwamen naar boven. Inderdaad, zij hadden de zelfde angsten als ik en daarom een extra controle. Uitgebreid werd ik onderzocht, van hoofd tot de tenen werd bekeken en gemeten.

En toen kreeg ik eindelijk de uitslag van de gynaecoloog; Mevrouw, alles ziet er tot zover goed uit. Waarschijnlijk krijgt onze jongen korte beentjes, net als zijn vader en opa. hifi Lekker dan voor niks zo druk gemaakt, maar als er wel wat was geweest waren ze er vlot bij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.