Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

Baby- geluidjes

Goedemorgen een dagelijkse Bloq van Moos!

Baby- geluidjes, van Moos. We dachten ze al te kennen, maar toch niet. Het begon gister nacht om 04:00uur, mooie tijd! 'Weeheeee' Weeeeheee' hoorde we de hele tijd in verschillende toon hoogten.
Het was niet jammeren zoals we het noemen en ook niet huilen, maar ook niet vrolijk. Na 10 minuten ging ik toch even kijken, en gaf hem maar de speen. Normaal gaat Moos altijd zonder speen naar bed, want valt gelijk in slaap als we hem neer leggen. Dit gebeurd overigens alleen na de laatste fles van 23:00uur. Middag slaapje zit er nog niet helemaal in.

Maar ieder geval, kort daarna hoorde we weer 'Weeehe' 'Weeeehhheeeee' een beetje hoog steeds. Dit gaat echt de hele tijd door, totdat we iets gaan doen. Ik ging toch weer even kijken. Ik rook een vieze broek, en inderdaad een vieze luier. Had niet langer moeten duren, anders had ik ook een vieze slaapzak. Haha.. Na verschoning deed ik Moos weer in bed, en ja hoor hij sliep weer verder.

Nou vanmorgen gebeurde dit weer, vandaar dat we nu willen bevestigen dat we een geluidje herkennen! Haha.. Moos houd er dus niet van om in een vieze luier te liggen! Vanochtend had ik de fles gegeven om 07:30uur en daarna verschoond. En toen tussen ons in gelegd, dus ik dacht deze meneer is verder tevreden. En begon opeens met 'WeeHeeee' 'Weheeeeeeeeee' 'Weheeeee' dus wij dachten Moos is moe. Nou niet dus.. Heel leuk om zijn geluidjes te leren kennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.