Pagina's

donderdag 18 februari 2016

Gehaakt Mandje voor op de commode

Een gehaakt mandje voor op de commode, hoe leuk! 

Ik heb gekozen voor zwart voor op de kamer van Moos. 
Het is net weer even anders dan die standaard bakjes voor op de commode. Ik ben toch een beetje trots, omdat ik het zelf heb gemaakt. Natuurlijk met hulp van moeders, die verslaafd is aan haken. Zij is te volgen op lindevrouwsweb. Hier kun je verder nog veel meer ideeën en haakpatronen vinden. Sinds kort heeft zij ook genoeg baby- patronen! Zeker waard om een kijkje bij moeders te nemen!



Wil jij ook een mandje voor op de commode, 
of misschien als kado geven?!
Laat het mij weten, ik maak ze graag voor je.
@mamaenmoos




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.