Pagina's

zondag 14 februari 2016

Handgemaakte slinger

Een eigen handgemaakte slinger voor in de baby kamer. Een leuke bezigheid voor in je zwangerschapsverlof! Hier onder foto's van het resultaat, want hij hang natuurlijk in Moos zijn kamer.



Ik heb een creatieve moeder en dit was een leuke bezigheid om samen te doen. Het moest ook gelijk de zelfde dag klaar zijn. Ja, je kent het wel vrouwen en hormonen en als ze iets in hun hoofd hebben... Het staat super leuk in de baby kamer! 



Wil jij ook een nijntje&wolkje slinger?! 
Ik maak ze graag voor je, als hier interesse voor is. 
Op dit moment ben ik bezig met het uitbreiden en als doel misschien een webshop. @MamaenMoos 

Leuk dat je komt kijken op mijn bloq. 
Houd mij in de gaten er komt nog meer. =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.