Pagina's

dinsdag 23 februari 2016

Herkent hij mij wel..




















Hebben jullie dat ook, of misschien wel meegemaakt. Dat je met volle snelheid vanuit werk naar huis gaat. Omdat je kleine zo gemist hebt de hele dag. En dat je dan thuis aankomt, en je kind je zit aan te kijken of je helemaal niet weg bent geweest!? Dat hij gewoon rustig weg kijkt, en jou helemaal niet interessant vind. En rustig en heel interessant naar zijn speeltje aan het kijken is. En dan heel stiekem van binnen een beetje teruggesteld bent. Want je verwacht een super brede lach van je kind, als hij jou ziet? Ik heb het idee dat een kind van 14 weken, helemaal niet door heeft dat jij wel weg bent geweest? Dat was mijn thuiskomst vandaag...*Zucht*  Maar valt wel gelijk in mijn armen in slaap. Zal hij dan toch blij zijn om bij mama weer te zijn? Ach, hij heeft twee heerlijke dagen gehad bij oma. Daar gaat het mij om. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.