Pagina's

vrijdag 26 februari 2016

Moos gaat op reis

Samen met Moos op reis, en nu 15 weken oud. We zijn voor het eerst wezen logeren bij een vriendin. Super spannend voor mama, want gaat Moos wel slapen? Bang dat hij erg onrustig gaat worden, omdat hij niet in zijn eigen omgeving is. Nou ik kan jullie gelijk vertellen, dat Moos alles wel best vond. Mijn vriendin had een mooi camping bedje geleend. Overdag deze in de woonkamer geplaatst zodat hij een soort eigen box heeft.


En na de fles hadden we het camping bedje verplaatst naar zijn eigen kamertje. Ik had de zelfde ritueel aangehouden zoals thuis. Ik denk dat het wel belangrijk is omdat wel aan te houden. Dat is toch het meest bekende en vertrouwd. Wat zo mooi was aan dit bedje, was dat hij ook op een hoger stand kan. Ik weet niet of dit eigenlijk normaal is? Ik was daar ieder geval super blij mee. Voor in de nacht Moos in een slaapzakje en een lakentje om heb een beetje te fixeren. Klinkt misschien stom, maar ben toch een beetje bang dat hij gaat draaien. Hij houd zijn hoofd nog niet helemaal goed omhoog of op zij als hij op zijn buik ligt. Moos werd de volgende ochtend rond 06:00uur wakker. Mama mag niet klagen dus! Haha.. Ik had de tas van Moos flink vol gestopt met extra kleding, luiers, melk, water, speeltjes, spuugdoekjes en natuurlijk hydrofiele doeken. Omdat het toch ruim 1,5 uur rijden is. Je weet het maar nooit zoals een file die je tegen kan komen. We konden gerust een week weg blijven! maar dat vind papa denk ik niet zo leuk.. Dus vriendin tot de volgende keer!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.