Pagina's

zondag 21 februari 2016

Moos met Zijn knuffel



MOOSVLOG: 14 weken oud.

Moos met zijn knuffel op de bank. We hebben de knuffel LouLou genoemd.. Dat kwam als enige in mij op en makkelijk uit te spreken, dacht ik zelf. Dus aangenaam hier is Loulou! Nina kijkt naar LouLou een serie wat zij elke dag kijkt op ketnet. En dat meisje wat erin speelt heet dus LouLou. Ok, LouLou is dus een meisje, maar dat weet Moos niet.

Zoals je ziet, kletst Moos gewoon lekker door. En kijkt hij nog heel interessant naar zijn hand. Ik vind dat zo mooi om te zien, hoe hij aan het ontdekken is. (Ahaaaa, dit is dus mijn hand .. Mmmmm ..)
Hij pakt nu steeds beter speeltjes of knuffeltjes aan.

De knuffel is van Hema. Zijn shirtje is van H&M, comfi en een fijne dunne stof. En zijn broek is van ZARA, jogging legging met print "YEAH" met boorden en elastische tailleband. Net voorbij de 3 maanden kon Moos deze al aan. Zat een beetje wijd, maar daar houd ik wel van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.