Pagina's

dinsdag 2 februari 2016

moos vuistje



Wat ik tussendoor even kwijt wil over Moos. =)
Sinds dat Moos ongeveer 8 weken was, sabbelt hij op zijn vuistje.
Soms een klein beetje maar soms ook geforceerd. Ik heb geprobeerd om op internet te achterhalen wat het kan zijn, maar helaas kan ik hier niks over vinden. Ik dacht eerst dat het misschien nog een honger gevoel was? Omdat hij dit ook gelijk na de fles doet. Maar hij wil de fles niet altijd als ik weer extra bij maak. 

Het lijkt toch meer op vermoeidheid, wat hij dan niet wil toegeven. Hij gaat er ook meer bij babbelen en geluidjes maken. Ook komen er in de avond vaak mondjes voeding terug. Misschien wel last van reflux, geeft vaak een mondje terug en slikt het dan weer door. Maar ik heb het idee dat hij er geen last van heeft. Moos valt in de avond ook weer in slaap, als ik hem in de box leg. In mijn armen word hij alleen maar onrustig. Oja, en de speen wil hij niet, die duwt hij weg met zijn tong. Dus het is denk ook geen zuigbehoefte. Hmmmphh! Het gaat soms zo ver in zijn mondje, dat hij moet kokhalzen. Ben er nog niet over uit wat het kan zijn. Ik denk vermoeidheid of onrust en zo zich rustig maakt in plaats van een speen? Verder is Moos een hele vrolijke baby, en glimlacht veel.

Altijd leuk je kindje leren kennen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.