Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

Wandelen met Moos #2



Dagelijkse MoosSpam! #13,6weken
Wandelen met Moos #2, en er komen nog veel meer wandelingen! Ik had een afspraak vroeg in de ochtend. Dus moesten we na de ochtend fles omkleden en wegwezen. Winterjas aan die ik gescoord heb bij Marks and spencer, nu in de aanbieding trouwens. Hij is heerlijk warm en gewoon super stoer! Hij is nog aan de grote kant, maar het gaat snel. Super leuke merk waar ik mijn slabbetjes en rompertjes scoor en nu dus een winterjas. Maar goed, hij groeit gewoon al bijna uit de wagenbak! Dus nog even vol op genieten zo. Zodra het zonnetje schijnt, gaan we naar buiten. Goed voor de weerstand, zal mijn moeder zeggen. Tot de volgende SPAM!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.