Pagina's

maandag 7 maart 2016

Moos in de draagzak


Het was afgelopen zaterdag super mooi weer, dat je niet binnen kon blijven zitten. Normaal pak ik de wandelwagen en gaan we op pad. Nee, niet meer met de trein! Haha.. Maar dit keer lag de kinderwagen nog in de auto. En als ik vrij ben dan pakt meestal mijn vriend de auto naar werk. En waren dus beiden vergeten de wagen eruit te halen. Je kunt gelijk geen kant op, irritant! Gelukkig had ik een draagzak gekregen (geleend) van familie. Eerder ging Moos flink jammeren, toen ik hem in de draagzak deed. Achteraf denk ik dat hij nog te klein was. Voor het eerst de zon en wind in zijn gezicht. Zo leuk om te zien hoe hij alle kanten op keek, wat er om hem heen gebeurden. Af en toe ging ik kijken door het raam van een auto of hij nog tevreden was. Hij was heel rustig.

Ik moet eerlijk vertellen dat ik het best zwaar vond om Moos zo te dragen. Ik had daarvoor 7 km hard gelopen, en voelde het wel in mijn benen. Ik ben nog steeds aan het warm draaien om in mijn oude conditie terug te komen. 

Het voelde ook onnatuurlijk om te lopen, met een bungelende Moos voor mij. Heel ontspannen lopen is het niet op deze manier. En vond ademen ook lastiger, want hij drukt toch tegen je aan. Het is een draagzak van Chicco, en je kunt hem ook op verschillende manieren gebruiken. Op dit moment lijkt mij de manier van dragen zoals op de foto het fijnst. Zo kan Moos om zich heen kijken.

Verder vond ik het super leuk! En zal ik dit vaker gaan doen, want zo wordt hij echt te zwaar en te groot! En het is toch even genieten, om samen weer wat anders te doen. En kan hij zo de buurt alvast leren kennen. Hebben jullie ook ervaringen met het dragen van een draagzak?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.