Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

Outfit Moos #1

Outfit today/ SHOPLOG: Moos 14,4 weken oud.


Vaker zal ik een post uitbrengen van Moos zijn outfit. Zo kan ik mijn mening uiten over de kwaliteit van de kleding. Is het makkelijk aan te trekken en over de pasvorm. Het hoeft niet duur te zijn, om er leuk uit te zien!

Dit is een trui van Frendz, super stoere trui vind ik zelf. En voor de winter ideaal, want het is een dikke trui. Deze trui mag wel wat comfi zitten, en dan is hij makkelijk aan te trekken. ;) Er zit voldoende rek in voor de armen. Een romper met korte mouwen is warm zat. Ok, dat deed ik niet aan het begin. Maar Moos kreeg het toch wel een beetje warm... Het is makkelijk te combineren met een jeans of legging of joggingbroek. Maar helaas V&D is gesloten, en zal het merk alleen nog maar online te scoren zijn? Dat is balen want Frendz heeft namelijk nog wel meer leuke kleding.

De broek van Moos is van de Primark, een jogging broek marine blauw. Past prima, de benen lijken iets langer maar dat is juist fijn. Want die kruipen standaard omhoog. Blijft redelijk mooi in de was met 30graden. Nadeel van Primark, ze hebben veel meer baby kleding voor meisjes!

En dan Moos zijn schoenen. Het staat leuk en stoer, maar daar blijft het bij. Ik denk dat het voor Moos niet helemaal comfortabel is. Maar Mama vind het STOER!

Nadeel van kleding sets, het kruipt allemaal omhoog. Je blijft alles naar beneden trekken de hele dag.. Haha.. Als je dit niet wilt, moet je gaan voor box pakjes. ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.