Pagina's

donderdag 21 april 2016

Mama tijd #2

In mijn vorige blog bericht; Mama tijd, of is dat verleden tijd kwam ik tot conclusie dat 'eigen' tijd ook erg belangrijk is. Ik heb het even voor mijzelf op een rijtje gezet, hoe ik dit ga aanpakken. En ik kom er toch op neer, dat een duidelijk structuur belangrijk is. Dat is best lastig, met onregelmatige werktijden. Daarnaast wil ik meer doelen en plannen gaan opstellen. Zodat de dagen niet zomaar aan mij voorbij gaan. En later loopt te zeuren, dat je weinig gedaan hebt.

Ondertussen heb ik een hobby gevonden, waar ik begin mei mee ga beginnen! Het is nu volgens mij helemaal een nieuwe trend. Begin mei ga ik op naaicursus, om als doel eigen baby- kleding te maken.  Een leuke bezigheid op de vrije dagen. En kan ik alvast Moos zijn zomer kleding collectie uitbreiden met stoere korte broekjes.

En naast het bezighouden met het leren kennen van de naaimachine heb ik meer structuur nodig in het opzetten van mijn blog. Daarom zal ik vanaf vandaag op vaste dagen een nieuw blog bericht posten!  Dit gaat gebeuren twee keer in de week op Woensdag en Zondag.  Aankomende zondag dus mijn volgende post! Super leuk, als je komt kijken. =))

Okay, we hebben een hobby uitgekozen en we hebben het gehad over structuur in mijn bloq. Mijn 'mama tijd' gaat niet alleen maar over het vinden van een nieuwe hobby en structuur in mijn bloq.  Ook heb ik meer structuur nodig in mijn dagelijkse activiteiten. Zoals op vaste dagen plantjes water geven bijvoorbeeld. Want die gaan namelijk standaard bij mij dood. Waarom, omdat ik niet bijhoud wanneer ik ze wel of niet water heb gegeven? Iets wat ik eigenlijk ook niet belangrijk vond. Maar nu wel irritant vind, dat ik een plant na drie weken kan weg gooien en soms wel eerder.


Ik leefde voor Moos zo onregelmatig, dat mijn leven even op zijn kop staat. Ik had het vanmorgen nog met mijn vriend erover. Wie had het ooit gedacht, dat ik om 08.30uur gedoucht en aangekleed op de bank zit klaar voor het starten van de dag!? Haha.. Voor Moos lag ik nog lekker in mijn bed, heerlijk uit te slapen en rustig wakker te worden. Nu hebben we een nieuwe wekker, en dat is het gekletst of gehuil van Moos. Wat een kind toch een verandering kan brengen in je leven. Wel de mooiste ervaring en ontwikkeling in mijn leven. Naast mijn levens lessen en ontwikkeling bij defensie die ik heb meegemaakt.

Ik zou zeggen; "Stay Tuned"! XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.