Pagina's

zondag 19 juni 2016

Vaderdag

Vaderdag is een feestdag ter ere van vaders, waarbij hun vaderschap, vaderlijke plichten en de invloed van vaders in de samenleving wordt gevierd. In veel landen wordt het gevierd op de derde zondag in juni. Het feest komt voort uit de voorafgaande Moederdag. wikipedia 

Shirt is van Little Ace, broekje van H&M.
Vandaag is het de dag, dat mijn lieve vriend de mooie woorden mag horen. Hij is alweer 6 jaar vader van Nina. Toch was het voor mij speciaal, want nu was Moos er ook bij. Ik kan gerust zeggen dat 'wij' boffen met zo een vader als hij! Hij staat altijd voor ons klaar, en is de 'rust' in onze gezin . Elke twee weken haalt hij zijn dochter op en brengt hij haar weer thuis. Het is totaal twee uur heen rijden en twee uur terug. Dit doet hij nou ongeveer vijf jaar lang. Nooit een gezeur, nooit een gepuf, hij doet het gewoon! Alles voor zijn dochter.. Een dikke pluim voor hem!

Wat hadden wij gedaan:
In de ochtend kwam Nina mij wakker maken. Dat hadden we afgesproken, omdat we samen een ontbijt gingen maken. Nina is natuurlijk eerder wakker als ik vandaar... Nou zij stond dus al 07:30uur naast ons bed! Gelijk maar zachtjes uit mijn bed geslopen. Ze vond het super spannend, want het was een geheimpje! Zo hadden wij papa verrast met een heerlijk ontbijtje. Ook hadden we met verf een hand- afdruk gemaakt van Nina&Moos op een kleine doek. We hadden geknutseld, dit kun je zien op INSTAGRAM! En Nina had een mooi werkje gemaakt op school en een cadeau gekocht.  En als laatste had ik bij Moos een mooie trui aangedaan. De dag kon niet beter beginnen.

Ons Papa; Ja, er zijn wel eens dingen binnen huis wat beter kan. In welk gezin nou niet? Anders zou het toch ook zo zaai zijn. Ook daar staat hij open voor en probeert daarin weer te veranderen of bij te schaven. Hij laat ons lachen en geeft elke dag een vleugje liefde. Kortom een perfecte vader en vriend!   Hebben jullie ook zo een top papa? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.