Pagina's

donderdag 12 januari 2017

Een warme muts gemaakt door oma


Niks leuker dan een dolle oma die verslaafd is aan haken. En het super leuk vind om haar kinderen en kleinkind te gebruiken als model. Mijn mama is gewoon een fanatieke blogger over haken. En heeft er heel veel plezier in. Een hippe oma kan ik jullie vertellen en ben dan ook super trots!

Ik weet nog goed dat wij onze eerste computer in huis kregen. Mijn moeder gaf de computer een plek op een bureau wat al klaar stond. Zij nam gelijk plaats achter de computer met een gebruiksaanwijzing in de hand. Wist nog letterlijke niks van een computer en laat staan van de online wereld. Zij heeft zich in de loop van de jaren ontwikkeld en alles zelf ontdekt. En dan nu ongeveer 17 jaar later heeft zij een persoonlijke en super leuke blog gecreëerd. Waar zij al een aantal jaartjes zich mee bezig houdt. Op de blog kan iedereen verschillende patronen vinden. Ook is het een netwerk geworden, waar iedereen weer ervaringen of zijn creativiteit kan delen.

Hier boven zie je natuurlijk weer Moos, dat is mijn model. =) Omdat hij in een karretje zit kon hij lekker niet weg kruipen. Dus greep ik mijn kans om de gekregen muts van oma te fotograferen. Wil jij ook creatief bezig zijn voor jou kleine? En hem of haar voorzien van een warme muts. Klik dan hier voor het patroon!

BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.